mandag 26. mai 2008

Endelig i Europa igjen!

Jeg reiste til Buenos Aires 3. januar og først på torsdag 22. mai kom jeg tilbake til Europa og nærmere bestemt Madrid som tidligere nevnt. Kanskje lurer du på hvorfor det ble torsdag og ikke tirsdag som jeg tidligere har sagt. Greien er den at når man skal ut av Brasil og har en bike, så er det ikke bare å fly avsted. Det var litt mer papirer som måtte ordnes og et par underskrifter til før det var ok.

Nå sitter jeg i London og er på vei tilbake til Madrid og da lurer du kanskje enda mer? Jeg reiste til London på fredag formiddag for å møte broderen og to kompiser (Brynjar, Harald og Rune). Søndag gikk nemlig Play-Off finalen mellom Leeds og Doncaster og vi hadde store forhåpninger om opprykk for den hvite drakt (Leeds).

Det var fantastisk å møte guttene igjen i London på lørdag formiddag etter mange måneder på farten. Det ble en meget god stemning med mange historier utover kvelden og natten før vi fant hodeputen. Søndag morgen startet med en god frokost før vi begynte på turen mot det store oppgjøret om opprykk på Wembley. Etter noen timer på farten var vi trygt på plass midt blant Leeds-fansen bak det ene målet på Wembley og alt lå tilrette for en festaften. Festaften ble det, men det ble for Doncaster som vant kampen fortjent 1-0.

Det var tungt å gå ut fra stadion i retning undergrunnsbanen etter kampen, men da det tikket inn meldinger om scoringer for Brann i Stavanger, så våknet vi mer og mer til liv igjen og det ble en festlig kveld i London.

Når jeg nå sitter på flyplassen ved London, så er det for å ta turen tilbake til Madrid. Skal hente biken på flyplassen i morgen og så blir det å pakke og komme seg ut på veien. Det går nok mot en tur til Bilbao for å treffe spanjolen som jeg reiste med en måned i Argentina og Chile først. Deretter vil jeg kjenne litt på hjemlengselen og vurdere ut fra det om jeg skal gi gass hjemover, eller om jeg skal cruise litt roligere oppover i Europa.

Akkurat nå er jeg sliten og sliter med en liten halsbetennelse, men bortsett fra det så har jeg det fint og er glad for å være i Europa igjen.

-biker Dag -

Ingen kommentarer: