søndag 10. august 2008

Takker….
Så sto vi der, uten for ett kjøpesenter i Ostroda - Polen og takket for fine dager i sammen. En kjapp klapp på skulderen med ønske om god tur videre.
Jeg satt kursen mot Gdynia og hadde kun kjørt ca 5 min og savnet allerede min ”wingman” Slik er det når en kjører med en kar med ditt kaliber Dag. Snill, hensynsfull og med masse godt humør. TUSEN TAKK!

Turen Hjem.
Jeg tok båten fra Gdynia til Karlskrona, en båttur med Stena Line som viste seg å bli ett lite helv… i og med at det ikke var lugarer eller liggestoler tilgjengelig. Sov ca 3 timer på golvet i baren etter denne ble stengt, kort fortalt kaldt og jævlig… (Skråbakken hvor vi hadde teltet i Kurema var bedre.) Morgenen etter entret jeg Karlskrona og for gjennom Sverige og entret Kongerike. HERLIG. Etter en natt i Hokksund med en god natt søvn i seng sto en opplagt kar opp klar for en knallfin tur i Norsk natur over vidda. Da jeg entret Eidfjord stod en god middag høyt i kurs. Den ble inntatt på terrassen på Vik Pensjonat, mett og god med humøret på topp var været så bra og kjørelysten så påtrengende at turen gikk via Kinsarvik, Odda gjennom folgefonn tunnelen til Løvfallstrand, over Fusa land og til Hatvik for så cruise hjem. En liten omvei men utrolig flott.

Takk igjen Dag, kjør forsiktig på din videre ferd. KOS DEG!

Biker Tore.



Ingen kommentarer: